Huippu-urheilija joka harjoittelee vähemmän kuin muut, ei yleensä menesty. Muusikko, jolle soitto ei maistu, tuskin saavuttaa suurta mainetta. Toistokertojen myötä mikä tahansa homma alkaa kuitenkin sujua.
Myyjän työhön kuuluu aina pieni epävarmuus. Koskaan ei tiedä millä tuulella kukakin asiakas on. Silti jokainen uusi yhteydenotto on uusi tilaisuus saada kauppaa. Varmin tapa välttyä onnistumiselta, on olla yrittämättä.
Jos jotain pitää B2B-myynnissä tuhlata, älä tuhlaa myynnin aikaa tyhjäkäyntiin, koska se on kallista. Laskimme auki esimerkin avulla, mitä myynnin ajan tuhlaaminen maksaa verrattuna tehokkaaseen sen käyttöön.
Avainlippumerkin myöntää Suomalaisen Työn Liitto, joka toimii sen puolesta, että suomalaisen työn arvostus kasvaa ja suomalainen työ menestyy. Kehitämme ja hallinnoimme suomalaisesta työstä kertovia merkkejä, jotka vaikuttavat ostopäätöksiin ja haastamme työelämää uudistumaan.
Talouselämä julkaisee säännöllisesti liitteenään bisnekseen, talouteen ja työelämään liittyviä oheisjulkaisuja kiinteänä osana varsinaista lehteä. Uusimma 24.5.2019 Tulevaisuuden työelämä ‑julkaisussa toimitusjohtaja Kari Kaisto avaa lääkettämme myynnin kasvuun.
B2B-buukkauksen asiantuntijat apunasi!
Yhteydenotto on tiesi laadukkaiden liidien maailmaan — suoraa hyötyä ja tiukkoja tuloksia! Ota yhteyttä, niin aloitetaan myyntisi menestys jo tänään!